Thursday 21 May 2009

SELAMAT TINGGAL???

entry ini tiada makna apa2x...jika ingin baca tekan read more...
jika xnak baca..terima kasih kerana sudi ziarah,hhohoho...
selamat membuang masa membaca entry ini....



Salam alaikum...
selawat dan salaam buat nabi muhammad S.A.W.

memandangkan aku telah berhenti rokok maka....
xpercaya??percayalah sebab aku nie memng dah berhenti ibarat frust bercinta walau aku xpernah bercinta....arghhh~~~
selepas ini blog PEROKOKSOLEH akan ditukar kepada???

perokoksoleh.blogspot ....sebab aku sayang dan xnak ubah...
biarlah nama perokoksoleh tue sebab itupun nama ibuku syurgaku...
cukup aku edit profile sahaja...hohoho

...insyaallah selepas ini,
seperti yg aku katakan..aku akan memberitahu perit payah berhenti merokok..
rasanya pengorbanan dan doa seorang ibu yang membuatkan seorang anak yang hatinya keras boleh cair...dan ini semua ketetapan ALLAH sehh...

ewhh...asal aku rasa ayat aku macam poyoss hah??asal hah???
huhuhu..~~~


entry diblog yang baru bertajuk
"SUKA-duka bersama Rokok??"

ps:tingg tongg!!!harap maklum..ex-perokoksoleh sedang menghadapi peperiksaan..walau aku malas study tp aku xnak rajinkan diriku menulis,hehee

19 comments:

ain said...

aku rase k gak r..
lgpun aku rase tlisan ko cm sempoi jer..
tpi kalo ko nak wt tjuk aku yg insaf pon k gak r..
tpi x ksah r.
asal ko rase free nak tlis..
tu jer...

asyzsufi said...

alhamdulillah..berhenti sudah akhirnye...satu kejayaan yg perlu disyukuri...

cube cite...camne sushnye nak benti merokok ni?

ade org kata susah sgt...seksa sgt...camne seksanye tu?

dah berapa lama bergelar perokoksoleh?

suhailsufian said...

Mabruk!!

cikgu_eya said...

wahhhh... tahniah2...

Senpai, Cuba ko bagi nama blog ko, ex-perokok..

haha...

sekadar cadangan.. ^^

JoJAr said...

salam..tahniah kpd anda!!

Perokoksoleh said...

salam...

terima kasih semua...

aku pelik asal korang yg aku xkenal nie percaya tapi kawan2x aku yg dimalaysia semua xpercaya...adioss

cikgu eya-rasanya macam tue la kot..xpayah pening2x buat nama blog barukan..pasni jadi ex-pero...huhu
thanks

abufateh said...

mabuk

mula2 tengok nama blog ni ana antara orang yang agak marah.

tahniah kerana berjaya berhenti merokok, dan nak tukar nama blog.

moga di rahmati Allah

Perokok Soleh said...

lorr...
perokoksoleh nie mak aku yang bagi..
nper nak marah???
adiosss

ps:lau ente tuhibbu an-tatakaleem bilughatil arabiyah..speaking arabic 3la tul,meshi??
its like a rubbish la if u just "ana-ente"...hohoho

Anonymous said...

alhmdllh~~

kartini said...

salam ziarah

wah lamanya tak datang menziarah. wah wah wah.. tahniahhh MR Ex-perokoksoleh.. kenapa saya gumbira aa?? haha. saya rasa kamu manusia pertama yg saya dgr dapat berhenti merokok. saya belum pernah sgr lagi sebelum ni. serius. subhanallah!

macam mana kamu boleh berhenti merokok? nanti bagilah tips2 nya ek.. boleh saya bagitau abg saya. abg saya susah sangat nak berenti merokok :(

perokoksoleh said...

aku rasa...bila aku nak merokok skang nie..aku akan cakap dekat diri aku

"ala...bukan lamapun hidup nie,tahan je la..
nanti mati boleh hisap rokok dekat syurga..hehehe"

ps:berhenti dekat malaysia dahulu xmacam aku berhenti diarab kini..seriuss~~~

Anonymous said...

Alhamdulillah...
moga hidup sentiasa diberkati...
carilah seluas-luas keredhaanNya...
insyaAllah..Allah sentiasa bersamamu...

UIVIAR said...

بجد والله؟؟؟؟؟؟؟؟ أنت بطل سجاير؟؟؟ يا رب !!! إيه حلاوة دييييه !!! أول مرة أقرأ كنت ما بصدق..بس أنا عارف أنت مش بتكذب...هاهاها..مبروك عليك يل ابنى....الله ينجحك

perokoksoleh said...

-unviar

hahaha...menci3x
alf syukran ya mangkuk,hahaa

." بس أنا عارف أنت مشبتكذب.."

hahaa...ayat balaghah giler..
betul la...aku serius nie..

ps:nie la masalah kala aku xtapis comment..xdapat aku block comment korang,hahaha

Zaweer said...

baaaeek Ijat berenti rokok!! ...
Haha ..

miss Bee said...

tahniah kerana sudah berjaya berhenti merokok!

alhamdulillaah

All the best in your life and hereafter!

salaam

onna said...

salam ziarah =)

MaWaisZ said...

perokoksoleh:- ps:lau ente tuhibbu an-tatakaleem bilughatil arabiyah..speaking arabic 3la tul,meshi??
its like a rubbish la if u just "ana-ente"...hohoho

WAKAKAKKAKAKAKAKKAKA100x

IJAAAT JGN BRENTI, Macam mana aku nak hasot ko dgn gudang garam nanti

wakakakakkaka

Perokok Soleh said...

wais vongek...